12-04-2017
Inviernu raru esti, que dexonos facer tan poco que cuesta resignase y soltar los piolets. Pero bueno, toca dir poniendo el "chip" de roca y que meyor sitiu pa motivase que El Picu.
Sige dando buen tiempu y el miércoles consigo llibrar nel trabayu. Quedo con Elías que lleva tiempu un poco desenganchau y precisa daqué estimulante, de lo que crea afición. Preguntoy a Fernando Calvo (gracies por la info como siempre) si sabe como ta Peña Santa, comentame que no hay buelga na ñeve de los Asturianos pa allá y qu'el primer resalte ta peleón, pero que el Urriellu ta muy guapu, col Anfiteatro llimpiu. Asina que na meyor que la rocaza de la este pa volver a poner la cabeza a funcionar.
Arrancamos pa allá de martes de tarde, comemos un pinchu n'Arenes y pa Pandébano. Cuando vamos pela pista vemos coches aparcaos nes orielles, cosa que mos inquieta. Pero rápido vemos por qué, la pista ta desfecha. Lo de esta pista ye de risa, como munches otres coses nos Espacios Protexíos , si se prohíbe'l pasu que se prohiba de verdá y sinón que la mantenguen en condiciones. Asina que na, en Pandébano otros tres coches y nos.
|
Saliendo de Pandébano |